I.Boice | Iranian Boice Community


پشت صحنه عکسبرداری و پیام یونگ هوا و مین هیوک برای سی سالگی برند Fossil.

دوتا ویدیوی کوتاه ولی جالب!!!!

پشت صحنه عکسبرداری

دانلود این ویدیو:

 

پیام یونگ هوا و مین هیوک برای 30سالگی برند Fossil

دانلود این ویدیو:



نظرات شما عزیزان:

پوران
ساعت0:58---23 آبان 1393
تبعیض از اول مهمه!! اگه از اول به عدالت تا اخر به عدالته!!!
پاسخ:اینا همش شعاره :D


پوران
ساعت0:34---22 آبان 1393
خخخخ از مردهایی که دوست دارن هم دختر داشته باشن هم پسر خوشم میاد تبعیض قائل نمیشن!!!
پاسخ:خخخخخخخخ گفته دوس داره داشته باشه,نگفته چجوری میخواد بزرگ کنه :D


Nikoo
ساعت16:30---21 آبان 1393
يونگ هوابازبون بي زبوني بااون دستي كه زيرچونش گذاشته داره ميگه من خيلي خوشگلم...خيلي اعتمادبه نفسش بالاس
ولي خب بيچاره زشتم نيست كه خوبه...
مين هيوكم كه مابالاخره صداشوشنيديم...ازبس كه اين بچه ساكته
پاسخ:^_^


ماندانا
ساعت19:12---20 آبان 1393
وای یونگ هوا چقدر خوشگل شده مرسی خیلی عالی بود.فقط تو رو خدا میشه اهنگ Y.why که رو پیجتون هست برای دانلود بزارین.من هر کاری کردم نتونستم دانلود کنم.مرسییییییییییییی
پاسخ:دقیقا مشکلت چیه؟! اگه مشکل تو دان کردن بگو.....اگه نه فقط همین یه آهنگ رو میخوای بگو تا لینک مستقلش رو برات بذارم


پوران
ساعت0:52---20 آبان 1393
خخخخ دقت کردین یونگ همیشه میگه دوست داره یه دختر داشته باشه یه پسر؟‌
پاسخ:تو چرا احساساتی شدی؟!


آرامیس
ساعت22:47---19 آبان 1393
یونگ هوا میشه یه بار دیگه بگی فسیل ؟
پاسخ:چرا نشه؟! یه بار دیگه پلی کن خخخخخ


houra
ساعت21:12---19 آبان 1393
سلام اقا هادي خسته نباشيد دستتون درد نكنه خيلي زحمت كشيديد
پاسخ:خواهش میکنم


رز
ساعت17:49---19 آبان 1393
سلام ممنون

پاسخ:خواهش میکنم


sara
ساعت10:07---19 آبان 1393
سلاااااااااااااام....من باز چن تا پیام دادم نرسید فک کنم...
این اهنگ پیج...جدیده؟؟؟با کی خونده؟؟؟
پاسخ:جدید؟! با کی؟! بابا این جزو اولین آهنگای cn که تو ژاپن منتشر شده! آهنگ y,why از سینگل voice!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: دو شنبه 19 آبان 1393برچسب:یونگ هوا مین هیوک,Fossil,cnblue for Fossil, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com